…Prva knjižica koju sam uspio sastaviti (iako nije bila prva i objavljena), zbirka je misli i izreka koje sam vezao uz razne kategorije, te se nadam da će biti od velike pomoći svima onima koju su na vlastitom duhovnom putu, svima onima koji na svijet gledaju drugim očima, očima koje gledaju u jednu svjetliju i pozitivniju budućnost.

Razne mudre misli sastavio sam u trenucima najveće inspiracije, dok sam satima šetao prenatrpanim ulicama grada Zagreba, ali također i planinarenjem po Medvednici, te pješačenjem na avanturi koju sam opisao u e-knjizi Dnevnik mladog hodočasnika.

Knjiga se zove “Riječ djelo krasi”, a naslovnica joj je u potpunosti bijela, bez ikakvih slika, jer joj i poruka naslova govori da riječi koje čine ovo djelo, jedini su i dovoljni njezin ukras, i da joj dodatne slike i objašnjenja nisu potrebna.

*više o knjizi pročitajte na linku: Riječ djelo krasi

Oglasi