…Kao veliki entuzijast, optimist, istraživač, kreativna i altruistična osoba, odlučio sam pisati i objavljivati tekstove o raznim temama kako bih sve čitatelje željne znanja podučio o mnogim zanimljivim stvarima koje su prisutne svuda oko nas.

Kao što vam je poznato, svi ovi tekstovi su besplatni i javno dostupni, kao i Vodiči i Digitalne knjige koje pišem zasebno, i koje možete besplatno naručiti putem e-mail adrese libertas.nova@yahoo.com.

No, budući sam trenutačno beskućnik i bez zaposlenja ( s malim i povremenim prihodima), molim sve vas čitatelje i posjetitelje da mi pomognu oko mojeg cilja da si nađem neki adekvatan smještaj. Kako bi mogao preživjeti iz mjeseca uz mjesec (dok ne nađem neki posao), potrebno mi je minimalno još 800 kuna (uz 800 kuna koje dobivam iz Centra za socijalnu skrb),  kako bi mogao platiti neku sobu (koja u Zagrebu košta min. 1000 kuna s uključenim režijama) te da mi nešto ostane i za hranu.

Ukoliko ste voljni i imate razumijevanja prema mojim trenutačnim financijskim problemima, sve vaše novčane donacije možete mi uplatiti na tekući račun Privredne banke Zagreb na broj računa:

HR6523400093230268227;

a kao naslov uplate možete napisati Donacija, Financijska pomoć ili nešto slično.

Unapred vam mnogo hvala!

Vaš kreativni autor,

Kristijan Kuš

P.S. Ovo dolje je moj trenutačni smještaj (zbog sigurnosnih razloga, ne objavljujem lokaciju ove napuštene i derutne kuće u kojoj živim već tri mjeseca):

soba[1]
Krevet i soba u kojoj trenutno spavam (jedini upotrebljivi dio kuće bez instalacija)

 

Oglasi