…Nakon višemjesečnog vođenja grupe “Kritika Čistog Uma” na stranicama društvene mreže Facebooka, što je rezultiralo apsolutnom neaktivnošću od strane njezinih članova (kao što je bio više-manje i slučaj s jednom probnom grupom prije godine dana), a slična se situacija događa s novom grupom “Kreativnost na djelu”, odlučio sam odustati od daljnje namjere da išta korisno pišem i uređujem na stranicama društvenih mreža poput spomenutog Facebooka, kao i mnogih drugih gdje sam trenutačno član, poput Google Plusa i Twittera, jer me takva lijenost njezinih članova i nemogućnost da napišu ijedan suvisli i korisni post (a da se ne radi o fotografijama njihovih kućnih ljubimaca, djece, pisanja postova o tračevima, političkim glupostima, nebitnim dnevnim događajima, fotografijama golih žena i bezveznim mislima i citatima,…) navela da društveni rad na svom malom kreativnom projektu Libertas Nova vodim isključivo preko stranica ovog servisa, tj. WordPressa; dok ću spomenute koristiti isključivo za promociju već objavljenih postova preko WP, što je i bio slučaj u zadnjih nekoliko mjeseci.

Kako ne bi odustao od svog nauma da pomognem svim kreativnim individuama u promociji njihovih zanimljivih radova, odlučio sam ih na svoju vlastitu inicijativu ( i naravno opet besplatno) objavljivati u zasebnim postovima ovdje na WP-u, i to pod posebnom novom kategorijom Kreativnost na djelu (poput naziva FB grupe koju sam nedavno uzaludno kreirao).

Stoga, molim sve one koji se bave nekim kreativnim radom, a pod to spada gotovo svaki zanimljivi, poučni i ORIGINALNI AUTORSKI rad (članci iz popularne znanosti, duhovno-religijski tekstovi i osvrti, kratke priče i pripovjetke, poezija, fotografski i video radovi, fotografije fizičkih radova poput slika, skulptura, maketa i modela, suvenira i ukrasa, kulinarskih recepata itd.) da mi pošalju siže, tj. kratki osvrt na sebe i svoje djelo (kako se zovu (pravo ime ili pseudonim), od kuda dolaze, čime se bave i od kada, te koja su im najzanimljivija i najvažnija djela koja žele predstaviti svekolikoj javnosti i da mi nekoliko tih radova stave u privjesku u e-mail poruci (znači u privjeske ide nekoliko fotografija, fotografija fizičkih radova, neke priče i pjesme), a linkove na web mjesta gdje se nalaze video radovi nek mi napišu u tekstu e-poruke).

Svi vaši sižei i primjeri radova šalju se na e-mail adresu libertas.nova@yahoo.com!

U međuvremenu, ja ću već zamoliti nekog autora da mi pošalje neke svoje kratke opise sebe i svojih radova, kako bi ih mogao predstaviti već ovoga tjedna.

Hvala na čitanju i nadam se da me autori radova neće ponovno razočarati njihovom lijenošću i neaktivnošću u promociji vlastitih radova, kojima su mnogi njihova najveća životna djela!

Kristijan Kuš aka Ianus Christius, autor Libertas Nove

P.S. I ne zaboravite mi u komentarima napisati vaše prijedloge za knjigu, glazbeni album i film mjeseca!

Više u postu Čitam, gledam, slušam

Oglasi