…Iako sam tek nekoliko mjeseci aktivan na ovim web stranicama, ugodno me iznenadila nominacija za ovu blogersku nagradu, koju dobivaju blogovi za koje drugi blogeri smatraju da imaju zanimljivi, kvalitetni i inspirativni sadržaj, barem je tako u mojem slučaju dok pregledavam, lajkam i komentiram postove blogova koje pratim.

vba

Kako sam već bio upoznat s činjenicom da ovo svojevrsno natjecanje traje već neko vrijeme, i da je broj nominiranih blogera vrlo velik, odlučio sam malo prosurfati WP stranicama, da otkrijem koji su sve blogeri već dobili nominaciju, kako bi izbjegao da nekoga nominiram, a on/ona je već prije bio/la nominiran/a.

Tako sam otkrio da sam i sām nominiran, i to čak četiri puta, iako sam poruku o nominaciji dobio od blogerice Travel with me (ostala tri blogera su Book Lover, Zevsova ćerka i Savremeni hekleraj) kojima se toplo zahvaljujem.

Pravila nominacije VBA-a su sljedeća:

1. Zahvalite osobi koja vas je nominirala.

2. Nominirajte do 15 blogera (može i manje od 15, ali ne i više) i obavijestite ih.

3. Podijelite 7 činjenica o sebi s vašim čitateljima.

4. Objavite sliku nagrade i ova pravila.

***

Blogeri koje nominiram su:

Glimpses of The World – zbog zanimljivih i inspirativnih putopisa i fotografija

Nihad Liu Karajko – zbog njegove neumorne volje za kreiranjem autorskih računalnih programa za učenje i zabavu

Marin Knezović – zbog zanimljivih crtica i informacija iz povijesti RH

Djevojke koje čitaju – zbog njihove ljubavi prema ozbiljnoj književnosti i zanimljivim podacima iz školskih i inih lektira

Joinmeinjoy – zbog inspiracije i kvalitetnih savjeta

teološka svaštara – zbog filozofskih misli iz svijeta religije i duhovnosti

magicandbeauty – zbog tekstova o životu, ljepoti i kozmetici

anagalicblog – zbog tekstova raznih tematika, od umjetnosti i kulture do povijesti i svakodnevice

E, sad malo o meni 😉 :

1) Kreativno i tvrdoglavo muško stvorenje uvijek u potrazi za novim avanturama, altruist, uvijek tu za druge, ali rijetko za sebe.

logo knd
Prezentacija i promocija kreativnih autora

2) Obožavam pisati tekstove o gotovo svim mogućim temama (netko bi rekao da sam erudit), te sam do sada objavio i nekoliko e-knjiga duhovne, filozofske i putopisne tematike.

rdk
Moja prva objavljena e-knjiga

3) Osim pisanja i čitanja knjiga, gledanja filmova (većinom SF i komedija), volim slušati i glazbu (od klasike do heavy metala), a omiljene boje su mi plava i crna.

black sabbath
Jedan od mojih omiljenih bendova

4) No, najviše od svega volim boravak na otvorenom, posebno šetnje u prirodi (zato trenutačno živim u šumi), pješačke i ostale avanture, a nekad sam bio i trkač maratonac, glumac amater te strastveni sportaš.

lokve
Muzej žaba u Lokvama, s prve pješačke avanture 2012.

5) Dok ne putujem našim i inozemnim krajevima, šećem gradom Zagrebom, a vodio sam i par izleta po gradu. Također volim fotografiju, posebno onu pejzažnu.

zagreb
Jedan od turističkih izleta kao vodič po Zagrebu 2015.
koper
Koper, s prošlogodišnje avanture kroz južnu Sloveniju

6) Uz pisanje, čitanje, avanturizam i turizam itd., još uvijek sam jako privržen kemiji, budući mi je to struka za koju mogu slobodno reći da mi je pokrenula moj kreativni i avanturistički duh još od srednješkolskih dana.

kemija
Kemija, moja prva ljubav

7) I za kraj, još uvijek sam nepopravljiv ovisnik o slatkišima, iako sve manje o čokoladama, bombonima, a sve više o keksima i eurokremu, što mi daje svu tu silnu kreativnu energiju 😉

eurokrem
Moja najranija ljubav

P.S. Jeste li imali problema s rješavanjem cIQuiz zadataka?

Oglasi