…Kako bi pokazao kako bi interjvu s opširnijim podacima trebao izgledati, odlučio sam intervjuirati samoga sebe, tj. svoj alter ego, Ianusa Christiusa. Ovo je svojevrsni unutarnji monolog 😉

***

KK: Kako se zovete?

IC: Kristijan Kuš (moj umjetnički pseudonim ili alter ego je Ianus Christius)

***

KK: Gdje živite?

IC: U Zagrebu.

***

KK: Čime se najviše volite baviti, u slobodno vrijeme (kao hobi) ili kao posao?

IC: Bavim se pisanjem i objavljivanjem tekstova na blogovima i web stranicama, uz to volim planinarenje, pješački avanturizam (samostalno sam obišao cijelu RH i pola Slovenije), amatersku fotografiju (pretežno pejzažnu), pišem i fotografiram o ljepotama i zanimljivostima grada Zagreba, vodio sam izlete i natjecanja…

***

KK: Od kada se bavite tim kreativnim hobijem/poslom?

IC: Na blogovima pišem već otprilike šest godina, na pješačenja sam išao 2012/2013/2016, a fotografiram gotovo svakodnevno već više od dvije godine.

***

KK: Što biste poručili vašim fanovima o vašim sadašnjim i budućim radovima?

IC: “Expect the unexpected”…jedno je kod mene uvijek sigurno, a to je da nikada ne znate što će moja (pre)bujna mašta smisliti slijedeće i na koje će me to kolosijeke odvesti. Da li će to biti pisanje i objavljivanje nove e-knjige, novo putovanje, neku novu kategoriju na Libertas Nova, novi izlet ili projekt…

***

KK: Imate li kakav koristan savjet za neiskusne početnike u djelatnostima kojima se bavite?

IC: Nikada ne odustajte od svojih planova, i uvijek slijedite svoje srce i razum, bez obzira što vam drugi o tome govorili, jer “Ovaj život što pripada tebi, to je sve što imaš na svijetu tom…” (stih iz pjesme “Svijet u kojem živim” grupe Indexi).

***

KK: Imate nešto još za dodati?

IC: “Mi, ljudi, smrtnici smo, i kao takvi samo smo prolaznici na ovoj našoj maloj planeti koju zovemo Zemlja. Ali ono što je besmrtno je naša duša i naša djela koja će ostati iza nas, čak i kada se naša materijalna tijela pretvore u prah i pepeo.” (izreka iz e-knjige “Riječ djelo krasi“)

***

KK: Ukoliko vas netko želi kontaktirati u vezi nekog savjeta, pitanja vezanih uz vaše radove, gdje može nabaviti vaše radove (ako su na prodaju), …, gdje vas može naći?

IC: Ukoliko netko ima neko pitanje, može me kontaktirati na libertas.nova@yahoo.com ili kristijan.kus@gmail.com, ili ostaviti kakav konstruktivan komentar na nekim mojim web stranicama i blogovima na:

Ianus Christius na Facebooku
Libertas Nova na Facebooku
Libertas Nova na Twitteru
Kristijan Kuš na Google+
Kristijan Kuš na YouTube-u

misli
Moja prva napisana e-knjiga
grad mladih
Posjet Gradu mladih (bivšem Pionircu), u sklopu projekta Zagrebačkim ulicama, turističkih izleta s ciljem upoznavanja zanimljivosti zagrebačkih kvartova
dhm4
Putopis s moje prve pješačke avanture kroz RH 2012.
trst, trg ujedinjenja
Trst, ispred Piaza del’ Unita, moja treća pješačka avantura, kroz Sloveniju i Italiju 2016.
Oglasi