…Šest je godina prošlo otkada sam objavio svoj prvi online tekst. Sjećam se, tekst se zvao “Misli jednog anarhista”, napisan i objavljen na mojem prvom blogu anarchy4all.bloger.index.hr, 08. ožujka 2011. godine, neposredno nakon otvaranja spomenutog bloga. Iako sam u prvim postovima pisao pretežno o filozofskim i političkim temama, poput teksta “De re politica”, kasnije sam se prebacio na religijsko-duhovne, zatim filozofsko-znanstvene teme, da bi završio s objavljivanjem dijelova svog putopisa i tekstova za svoj jedini e-časopis Libertas Nova.

Svoje prve tekstove koje sam negdje napisao i objavio bili su lokalnog, offline tipa. Radilo se o člancima “Vodik – gorivo za svemirsko doba” i “Život u svemiru”, u popularno-znanstvenom časopisu “Priroda” (prvi je tekst objavljen 2001. godine, za drugi se više ne sjećam, možda 2004.?). To je bilo još za vrijeme studiranja kemije na zagrebačkom Prirodoslovno-matematičkom fakultetu.

Nakon svih tih proteklih godina, pisanja i objavljivanja e-knjiga i e-časopisa, te mnogobrojnih članaka po blogovima, web stranicama, forumima i društvenim mrežama, došao je i dan kada je moj prvi tekst objavljen na nekoj vanjskoj web stranici.

Naime, u proteklih tjedan dana postao sam vanjski suradnik – pisac na web stranicama “Hrvatski Glas Berlin”, na kojim se objavljuju tekstovi i novosti o zanimljivostima Hrvatske, kao i o Hrvatima u svijetu, posebno u Njemačkoj.

Velika većina čitatelja na tim stranicama su Hrvati koji žive u inozemstvu, iako ima i dosta onih koji još prebivaju na tlu svoje rodne hrvatske zemlje.

Na HGB-u ima zaista mnogo zanimljivih članaka tekstualno-fotografskog tipa, u kategorijama od povijesti i kulture do svakodnevnih događaja vezanih uz Hrvatsku i Hrvate, u zemlji i inozemstvu.

Osnivačica i voditeljica ove web stranice, Sonja Breljak, pozvala me je da im se pridružim u pisanju i objavljivanju tekstova na njezinim stranicama (nakon što me je jedan kolega s bloger.hr-a savjetovao da joj pošaljem e-mail poruku o mojem sudjelovanju u pisanju tekstova na HGB-u).

predstavljanje

Moje predstavljanje na ovim stranicama možete pogledati i pročitati na ovom linku:

Početak suradnje na HGB-u:

http://www.hrvatskiglas-berlin.com/?p=170898

A prvi članak koji sam napisao i koji je objavljen na ovim stranicama, moja je produžena verzija o Otoku Križnici, unikatnoj prirodnoj ljepoti zapadne Podravine, smještenom nedaleko grada Pitomače, o čemu sam već pisao na stranicama WordPressa.

O otoku Križnici na HGB-u:

http://www.hrvatskiglas-berlin.com/?p=170855

križnica

Više o ovom stranicama na:

Hrvatski Glas Berlin

http://www.hrvatskiglas-berlin.com

HGB na Facebook-u:

https://www.facebook.com/Hrvatski-Glas-Berlin-1677502735815193/?fref=ts

Za kraj, nadam se da ćete me čitati i na tim stranicama!

Pozdrav,

K.K.

Oglasi