…Dugo je vremena prošlo od predstavljanja zadnjih autora i njihovih radova u kategoriji “Kreativnost na djelu”. Stoga danas nastavljamo u umjetničkom ruhu. Predstavljam vam Slavenku Đikić iz Zagreba, popularnu blogericu na WordPressu, ilustratoricu i slikaricu.

***

KK: Kako se zovete?

SĐ: Slavenka Đikić.

***

 

KK: Gdje živite?

SĐ: Živim u Zagrebu.

***

 

KK: Čime se najviše volite baviti, u slobodno vrijeme (kao hobi) ili kao posao?

SĐ: U slobodno vrijeme se volim baviti raznim stvarima, a sve su na neki način kreativne. Najviše sam se posvetila pisanju bloga te dizajniranju ilustracija koje također objavljujem na blogu. A kad mi dođe, posegnem za platnom i kistom pa naslikam sliku, onako sasvim amaterski, ali osjećaj je sjajan. Ili naslikam drvo na zidu u radnoj sobi 🙂

***

KK: Od kada se bavite tim kreativnim hobijem/poslom?

SĐ: Blog sam počela pisati 2015.g. Tada još nisam niti slutila što će od toga biti. Skoro pa nisam imala ideju o čemu ću pisati, a kamoli kako ću to izvesti budući da se nisam nikada znala pismeno izražavati. Sada, nakon što je prošlo već dvije godine od pokretanja bloga, mogu reći da sam se uspjela zaljubiti u pisanje i da me ono centrira, godi mi i pomaže mi. Što se tiče ilustracije, njih sam počela raditi još 2011. kad sam upisala tečaj grafičkog dizajna. Krenula sam dizajnirati izreke koje su mi bile poticajne i koristila sam ih kao wallpaperse na desktopu. Tako se lagano razvijala moja kolekcija raznih motivirajućih ilustracija.

***

KK: Što biste poručili vašim fanovima o vašim sadašnjim i budućim radovima?

SĐ: Svi moji radovi, i ilustracije i tekstovi, ponajprije su bili namijenjeni meni samoj. Pomagali su mi da se pokrenem. Vjerujem da će iz te perspektive nastati i svi moji budući radovi zato što jedino tako mogu stvarati. Iz nekog razloga, teško mi je raditi za druge, kao da dobijem kreativnu blokadu.

***

KK: Imate li kakav koristan savjet za neiskusne početnike u djelatnostima kojima se bavite?

SĐ: Samo bih htjela reći da je kreativnost nešto što se izražava, a to možemo svi. Za kreativnost ne moramo biti talentirani. I svojim pisanjem nastojim ljude poticati da izražavaju svoju kreativnost, da budu slobodniji i hrabriji u tome.

***

KK: Imate nešto još za dodati?

SĐ: Kao što glasi i slogan na mom blogu jer duboko vjerujem u to – vjerujte u svoj izbor, ma kako čudno on izgledao 🙂

***

KK: Ukoliko vas netko želi kontaktirati u vezi nekog savjeta, pitanja vezanih uz vaše radove, gdje može nabaviti vaše radove (ako su na prodaju), …, gdje vas može naći?

SĐ:

Stranica bloga na kojem pišem: www.knjigainspiracija.com

Facebook stranica bloga: https://www.facebook.com/knjigainspiracija

Link na ilustracije, koje svatko može preuzeti i slobodno si postaviti kao desktop wallpaper 🙂 : http://www.knjigainspiracija.com/ilustracije-2

Ukoliko netko želi, može me slobodno kontaktirati i putem maila: slavenka@knjigainspiracija.com.

…A ovo su neki od njezinih zanimljivih radova:

1think outside the box

2trust

3positive. mind. vibe. life-01

4creativity ... art2

 

Oglasi