…Nakon što sam vam do sada predstavljao autore koji se bave slikanjem, crtanjem, izradom suvenira, pisanjem blogova, avanturizmom i pisanjem knjiga; na redu je došla i fotografija. Također, nakon tri ženske autorice, po prvi puta vam predstavljam muškog autora (ako sebe ne ubrajam).

A ovo je njegova priča:

***

KK: Kako se zovete?

DP: Pozdrav, ja sam Dominik!

***

KK: Gdje živite?

DP: Rođen sam i živim u Zagrebu, u najljepšoj zemlji u Europi – Hrvatskoj!

***

KK: Čime se najviše volite baviti, u slobodno vrijeme (kao hobi) ili kao posao?

DP: Po struci sam fotograf i medijski tehničar, iako nažalost ne radim u struci. Fotografija mi je uvijek bila velika ljubav i sve što radim u životu mora biti povezano s mojim poslom i zato ćete uvijek pored mene svugdje vidjeti fotoaparat. Hobiji i velika strast su mi putovanja!

***

KK: Od kada se bavite tim kreativnim hobijem/poslom?

DP: Moja priča je počela još u djetinjstvu. Sjećam se da sam u tom periodu živio još u Njemačkoj i da su nam stalno dolazili prijatelji koji su se voljeli fotografirati pa su mi stalno davali svoj analogni fotoaparat za snimanje. Osjećao sam kako mi fotoaparat dobro ”leži u ruci” te kako dobro kadriram. Obožavao sam fotoaparate kod kojih ste odmah mogli dobiti fotografiju u fizičkom obliku nakon okidanja. Danonoćno sam okidao sve stvari po kući, to su bili potrošeni filmovi i filmovi mojih raznih snimaka po kući, ali to je bila moja opsesija i strast. Već u tom periodu imao sam neki osjećaj da bi volio biti fotograf ili snimatelj. Naravno, kao dijete nemaš percepciju i viziju stvarnog stanja vlastitih želja, ali se moja vizija na kraju pokazala točnom. Na kraju sam upisao fotografsku školu, školovao se, educirao, odradio praktičnu nastavu u sklopu školovanja, radio na stručnom usavršavanju u jednoj od najpoznatijih hrvatskih akademija HAZU, tako da sam sada spreman dići jedra i zaploviti samostalno u ovaj posao.

***

KK: Što biste poručili vašim fanovima o vašim sadašnjim i budućim radovima?

DP: Fotografiram sve što vidim, gdje god me pozovu i sve što smatram da bi mi eventualno moglo ponekad zatrebati u poslu. Smjer u kojem bi volio ići jest novinarska fotografija tj. fotoreporter. Volim biti među ljudima i kroz fotografije ispričati gledateljima priču o nekom mjestu, događaju ili koncertu. Ako ne to, svakako nešto slično tomu, a najviše bi volio raditi za neku turističku agenciju i na taj način spojiti moj hobi – putovanja i fotografiju.

***

KK: Imate li kakav koristan savjet za neiskusne početnike u djelatnostima kojima se bavite?

DP: Samo trud, rad, edukacija i vježba vam mogu pridonijeti uspjeh. Bez vježbe i mrvicu talenta nema ništa. Ako ćete ležerno shvatiti ovaj posao bolje da se u njega niti ne upuštate. Možda se na prvu ovako čini zanimljiv i lagan posao, ali stajanje na nogama od 15 poslijepodne do 6 ujutro ne zvuči tako idilično, zar ne? Onda obrada fotografija 22 dana po 10 sati u komadu i k tome obrada video materijala i montiranje, a koncentracija mora uvijek biti na vrhuncu. Nakon što to ispričam mlađim generacijama ipak im fotografija postane samo hobi, ali nikako posao.

***

KK: Imate nešto još za dodati?

DP: Volio bi da ljudi shvate posao fotografa ozbiljnije i da ne lijepe razne etikete o nama kao da smo obični ljudi s fotićem u ruci. Iza naših radova se krije puno više od običnog klika fotoaparatom. Od edukacije, vježbe, truda, znanja, upoznavanja novih ljudi, odlazaka na razna fotografska predavanja, ulaganje u opremu i sve to i dalje nije dovoljno ako stanemo i ne činimo ništa. Svakodnevna edukacija je najvažnija stvar za biti dobar u ovome poslu!

***

KK: Ukoliko vas netko želi kontaktirati u vezi nekog savjeta, pitanja vezanih uz vaše radove, gdje može nabaviti vaše radove (ako su na prodaju), …, gdje vas može naći?

DP: Naravno, vrlo rado se odazivam na sve vrste snimanja osim za vjenčanja. To sam već nekoliko puta spomenuo. Jedini i glavni razlog je taj što nemam potrebnu kompletnu opremu za tu vrstu snimanja. Ali za editorijale, photoshoot-inge ili promocije vrlo rado. Javiti mi se možete putem web stranice i kontakt forme, te preko Facebook i Instagram stranice. Imate razne mogućnosti pa odaberite koji vam najviše odgovara. Veselim se našem druženju i suradnji!

A ovo je samo mali izbor od njegovih mnogobrojnih fotografskih radova:

živina1

portret

putovanja

živina2

 

Oglasi