…Putovanja – ta predivna riječ od 8 slova koja svaki tmuran, bezvoljan i dosadan život i svakodnevnicu pretvori u pravu avanturu. Bez obzira išli vi u susjedni grad, susjednu državu ili preko oceana, svaki će vaš korak na tom putovanju biti novi doživljaj. Poželjet ćete još, još i još… Želja za putovanjima počet će vas ”gutati” kao što je i mene. Meni su govorili tisuću razloga zašto da ne idem na putovanja. Ja sam njima dao samo jedan – razlog zašto idem!

U vremenima u kojima živimo, putovanja su nažalost postala luksuz. Kada kažem luksuz, mislim na prijevoz, na hranu, gorivo, na suvenire, obilaske muzeja, kazališta, i slično. Svaki vaš korak u tom nepoznatom mjestu može biti pravi bankrot za vaš budžet. Ali i ne mora biti. Ja sam krenuo doslovno sa 100 kuna, pronašao idealno rješenje i danas u kolekciji imam preko 12 putovanja, što inozemnih, što domaćih. Putovanja ne moraju biti skupa, pogotovo ako napravite plan kako što više doživjeti – a manje potrošiti!

venecija
Venecija

Moje prvo službeno putovanje bilo je u Fužine. Bilo je to rođendansko putovanje koje nikada neću zaboraviti. Uplatio sam putovanje za prijatelja i sebe iz Zagreba i krenuli smo busom za Fužine. U cijeni smo imali prijevoz, vodiča, ručak, vožnju brodom po jezeru Bajer te besplatno konzumaciju domaćih likera lokalnih proizvođača likera. Za cijenu od cca. 80 kuna dobili smo gotovo sve što smo trebali. Nažalost, ta agencija danas više ne posluje zbog nekih ‘mutnih poslova’, ali smo prošli vrlo povoljno.

Nakon tog prvog putovanja obuzela me želja i htio sam što prije opet sjesti u neki autobus i krenuti dalje, što dalje od doma. Nakon toga, samo su se nizala putovanja od Čazme, Pula-Brijuni, Slovenija, Graz, Sarajevo, Venecija, Beč… U jednom trenutku svi oni koji obično vole puno pričati, a manje se pokazuju na djelu, govorili su mi da sada nije vrijeme za putovanja izvan Hrvatske i općenito putovanja, jer su u to vrijeme bili prvi teroristički napadi na što sam se ja oglušio jer najgore je biti u svom vlastitom strahu i živjeti u nadi da se to nekome drugome događa, a nama neće. Život je jedan i nema reprizu. Toga se držim i zato sam krenuo put europskih metropola.

Svaki je korak bio pustolovina, svako mjesto, svaki čovjek s kojim sam razgovarao, svaki restoran u kojem sam ručao, vožnja ili nešto drugo. Nema tih riječi kojima mogu opisati količinu zadovoljstva nakon svakog putovanja. Ali na tome neću stati. Siguran sam da ću u skorije vrijeme biti spreman odmaknuti se još dalje. Želja mi je posjetiti Pariz, London i New York. Također, Madrid mi zvuči odlično i nije bez razloga stavljen u listu top 10 ljetnih destinacija u Europi.

pogled na graz
Pogled na Graz

Što da vam još drugo kažem nego – odaberite destinaciju, kofere u ruke i krenite. Nikada ne znate gdje ćete nekoga sresti tko vam može otvorili nove vidike, stvorili priliku i podijeliti s vama nova iskustva.

Život je jedan i nema reprizu!

Oglasi