…Postoji nešto na ovome svijetu što nitko nema i što nam nitko ne može oduzeti, a to je kultura, baština i priroda. Ako ste pritom baš kao i ja veliki ljubitelj putovanja, onda je krajnje vrijeme da krenete put juga – točnije u nacionalni park Krka!

slapovi
Slapovi rijeke Krke

Ovaj biser i raj na zemlji smješten je u blizini Šibenika, a krasi ga priroda koja je nevjerojatna. Mislio sam da me nakon posjeta Plivičkim jezerima više ništa ne može iznenaditi, ali očito sam pogriješio. Ovo je duplo bolje. Da se razumijemo, obožavam svaki naš nacionalni park i cijenim ga jednako, ali kada nogom kročite na tlo i osjetite miris svježine, čujete zvuk ptica i šum slapova onda znate da ste došli na pravo mjesto. Uz to, ovo je jedini nacionalni park u kojemu je dozvoljeno kupanje i osvježavanje što dodatno privlači brojne turiste i goste kojih je svakim danom sve više i više!

kupači
Kupači podno slapova

Na ovaj izlet sam krenuo spontano. Proveo sam produženi vikend kod prijatelja u Pirovcu i na oglasnoj ploči su bili izloženi izleti. Prvo smo htjeli izlet na Kornate, no s obzirom da nisu tih dana imali polaske, odlučili smo se za slapove Krka – i nismo pogriješili! Krenuli smo u petak ujutro u 9 sati brodom iz Vodica koje su 10 minuta vožnje autobusom udaljene od Pirovca. Imali smo sjajnog vodiča koji nam je ispričao sve o mjestu gdje idemo i kanalu kroz koji smo prošli, te nekoliko zanimljivosti o Šibeniku i Skradinu, gradovima pored kojih smo također prošli vozeći se do Krke.

brod
Detalji iz Vodica

palma

U sklopu izleta možete birati i ručak, mi smo se odlučili za mesni menu. Ukusna piletina, kruh i zelje salata bili su naše gorivo za hodanje i uživanje u NP Krka. Svaki korak činio se lakši nego prethodni jer vas priroda toliko opusti tako da imate osjećaj kao da ste u raju. Temperatura mora bila je ugodnih 22-23 C° što je na taj vrući dan bilo zaista spasonosno rješenje. Povratak je bio oko 17.30 h, te smo još kratko prošetali centrom Vodica, posjetili Aquarium muzej Vodice s nekoliko vrsta riba, školjaka, hobotnica, raža i modrulja, te ostatke starog antičnog oruđa i stvari koje su se nekada koristile na brodovima za prijevoz vode, vina, ulja, hrane i slično. Vidjeli smo i veliku maketu broda u kojima su se stari Grci prevozili te Galilejski brod.

rozeta
Rozeta crkve Sv. Križa u Vodicama

Sve u svemu, vrlo ugodno iskustvo, nova znanja te bi vam toplo preporučio ako ste ovoga ljeta u blizini Vodica, svakako si priuštite jedan ovakav jednodnevni izlet.

prozori

Vjerujte mi na riječ, nećete požaliti!

zalazak
Zalazak sunca označava kraj ovog putovanja!

Više o autoru i njegovim radovima na: