…Pregledavajući danas neke svoje fotografije koje sam objavio na Google Kartama, kao Google Lokalni vodič 7. razine (po novoj klasifikaciji), i kojih ima zaista mnogo (malo više od dvije tisuće fotografija), odlučio sam kako bi bilo baš zgodno da vam slikovno prikažem koje sam sve zagrebačke kvartove osobno posjetio (pješice, naravno), i to onako kako to možete vidjeti preko spomenutih karata (onako kako to vide sami Lokalni vodiči).

Od Podsuseda na zapadu do Dubrave na istoku, od šumskih rezervata Medvednice na sjeveru do krajnjih dijelova Novog Zagreba na jugu, sve sam to obišao u ove cca tri godine, samostalno i u grupi.

Jedino što mi je ostalo, barem za fotografirati, su gradska četvrt Brezovica i Sesvete s okolnim selima, te dijelovi Peščenice-Žitnjaka, naročito Borongaj, Vukomerec i Resnik.

A sada vam prikazujem tu zanimljivu kartu, gdje su crvenim oznakama prikazane sve lokacije koje sam fotografirao, najčešće recenzirao i postavio na Google Karte:

najbolja

slika2

Nadam se da ću imati vremena da fotografiram i neke druge zagrebačke dijelove.

I da odgovorim na pitanje postavljeno u naslovu posta:

Kako najbolje upoznati zanimljivosti grada Zagreba?

Moj odgovor je pješice, uz povremenu upotrebu javnog prijevoza, i naravno uz fotoaparat ili kameru.

Oglasi