…Danas vam predstavljam još jednog mladog pisca i pjesnika, ljubitelja poezije, proze i eseja, a najdraže kategorije su mu politika i satira.

***

KK: Kako se zovete?

LK: Zovem se Luka Kordić.

***

KK: Gdje živite?

LK: Živim na relaciji Zagreb-Split.

***

KK: Čime se najviše volite baviti, u slobodno vrijeme (kao hobi) ili kao posao?

LK: Pa, obzirom da se dosta ozbiljno bavim pisanjem proze, poezije i eseja baš i nemam slobodnog vremena. Politikom, rekao bih.

***

KK: Od kada se bavite tim kreativnim hobijem/poslom?

LK: Bavim se od djetinjstva, tamo od kasnih devedesetih. U osnovnoj sam školi pisao satirične uratke o svom kvartu, tiskao ih prije škole, pa bi kružili po razredu. Davno je to bilo, ali tako sam počeo.

***

KK: Što biste poručili vašim fanovima o vašim sadašnjim i budućim radovima?

LK: Prvo bi im se zahvalio jer su divni i jer su aktivna podrška. O budućim radovima najavio bih da ću se svim silama potruditi da se u ponudi uskoro nađu barem još jedna zbirka kratkih priča i jedan roman, a nešto kasnije i zbirka poezije.

***

KK: Imate li kakav koristan savjet za neiskusne početnike u djelatnostima kojima se bavite?

LK: Čitajte, prvo puno čitajte i imitirajte, za vježbu. Nemojte biti impresionirani, probajte shvatiti što točno rade ljudi koji vam se sviđaju i probajte raditi što i oni.

***

KK: Imate nešto još za dodati?

LK: Pišem blog na adresi lukakordic.info, koji na Facebooku ima stranicu koja se zove Luka Kordić Blog. Lajkovi pokreću svijet, pa posjetite barem Face stranicu i udarite lajk 🙂

***

KK: Ukoliko vas netko želi kontaktirati u vezi nekog savjeta, pitanja vezanih uz vaše radove, gdje može nabaviti vaše radove (ako su na prodaju), …, gdje vas može naći?

LK: Moje se radove može nabaviti preko mene, a one dostupne na internetu preko moje stranice.

Moja službena stranica

Svi mogući kontakti su ovdje

Facebook stranica bloga

Opis moje knjige

prva
Promocija moje knjige “Posljednja krčma u centru” u Zagrebačkom Klubu studenata Filozofskog fakulteta.
druga
Čitam poeziju u Zagrebačkom klubu Kavez u sklopu eventa P.A.M.E.L.A.
treća
Postavljam pitanje Theresi Forcades u sklopu Filozofskog teatra.
četvrta
Moja reakcija na bezočno laganje mladim komparatistima na regionalnoj konferenciji.
Oglasi