…Vrbani su jedno vrlo zanimljivo gradsko naselje, koje nisam imao prilike upoznati sve do prošlog vikenda.

Kao sastavni dio Gradske četvrti Trešnjevka Jug, na zapadu graniči s Prečkom, na istoku i jugu s Jarunom i Staglišćem, a nalazi se između Zagrebačke avenije i Horvaćanske ceste, iako novi dio naselja, Vrbani III, protežu se južnije, prema Jarunskom jezeru.

A po čemu su mi to Vrbani, posebno ovi Vrbani III, ostali u lijepom sjećanju?

 

prva

druga

Naime, dok sam prolazio pokraj Point Shopping Centra, također zanimljivog zbog svoje rupičaste fasade (point=točka) i nastavio put prema jugoistoku, uočio sam kako su u ovom dijelu gotovo sve moderne zgrade različite boje, šarene poput uskršnjih jaja.

treća

četvrta

peta

Osim toga, u sredini između kompleksa tih zgrada nalazi se lijepo uređeni park, odraslima za sjedenje, s klupicama i obližnjim kafićima, djeci za igranje, a uz njih je i Osnovna škola Alojzija Stepinca s Tai centrom i Boksačkim klubom Gladijator 2.

park

gladijator

klupe

U sredini ovog stambenog kompleksa nalazi se i Dječji vrtić Kustošija – Područni objekt Vrbani sa vrlo šarenom i kockastom fasadom.

vrtić

Kad sam konačno izašao iz ovog kompleksa, stigao sam do nekadašnjeg tramvajskog okretišta Jarun, gdje su gradske vlasti odlučile iskoristiti prostor između tračnica i izgraditi mali park za pse.

okretište

psi2

U daljini se može vidjeti i moderna crkva katoličkog reda poznatog pod imenom Mormoni ili Crkva Isusa Krista svetaca posljednjih dana.

mormoni

I to je to od ovog šarenog izleta.

Oglasi