…U prvom dijelu pisao sam o putu samospoznaje. Mnogi od vas sigurno su se zapitali zašto bi mi to trebalo? Zadovoljan/na sam sa svojim trenutačnim životom, ovakav kakav je sada. Zašto bi išta mijenjao/la? Ja nisam taj koji vam može narediti da promijenite svoj život; on je vaš, ne moj.

Ali recite mi da li ste zaista zadovoljni njime?

Da li ste uistinu?

Da li imate sve što vam treba?

Da li vas to što imate čini zaista sretnim i ispunjenim?

Da li proživljavate bol i bijes, svaki dan, svaki puta iznova?

Da li ponekad imate osjećaj da vam je svega dosta; vaš svakodnevni posao vam sve više zadaje glavobolje; vaša vam obitelj već pomalo ide na živce; uvijek trebate još više novca kako bi sami sebe uvjerili da ste sretni?

Pitanjima nikada kraja…

Mislim da ste odgovorili Ne na barem jedno od prva četiri pitanja, odnosno Da na zadnjih pet.

Ovo su jedni od glavnih razloga zašto trebate samospoznaju. Da bolje razumijete sami sebe i svijet u kojem živite. Trenutačno ne znate što bi sa sobom, koja je vaša uloga na ovom planetu, i zašto ste uopće ovdje? Trebate odgovore. A ne dobivate ih. To su jedni od razloga zašto ste konstantno bijesni i u isto vrijeme depresivni.

Možete imati milijune kuna i još uvijek biti nezadovoljni sa svojim životom. Novac nije stvoren da vas čini sretnima, nego jadnima i bijednima. On je umjetno stvoreni proizvod poremećenog ljudskog mozga, i njegova je jedina uloga da od vas napravi sebične, egoistične i pohlepne gadove.

Jeste li znali da ima više slučajeva samoubojstava među bogatašima nego među siromasima?

Da li vam to nešto govori?

Okrenite se sebi, naučite što više o ovom svijetu kojeg ste važan dio, ali se nemojte vezati za njega niti njegove materijalne forme. Svaki puta kada se vežete, jako ćete patiti.

Ali ako želite napraviti prvi korak u procesu samospoznaje, zapamtite, iskusiti ćete mnogo boli. Morati ćete prolijati mnogo znoja i krvi da postignete duhovno prosvjetljenje. Da, to je duhovno prosvjetljenje o kojem ste vjerojatno mnogo čuli; put prema konačnoj samospoznaji.

Zato mi iskreno recite da li ste spremni odbaciti okove ovog materijalnog svijeta (o čemu sam već govorio u prvom dijelu ovog teksta)?

Da li ste zaista spremni?

Mislim da će 99,9% vas reći Ne.

I moram se s vama složiti; teško je tek tako odreći se svih užitaka naših svakodnevnih života. Ja sam jedan od onih koji se još bore sa samim sobom da prekinu te okove. Ali na kraju, ja ću biti taj koji će biti pobjednik. I znate zašto?

Zato jer sam borac.

Rođen sam da budem borac; da ne dopustim bilo čemu ili bilo kome da mi stanu na put.

I za kraj ovog drugog dijela, postaviti ću vam jedno jednostavno pitanje, a od vas očekujem izravan i iskren odgovor:

Da li ste borci ili robovi?

U slijedećem dijelu pisati ću o tome kako započeti put prema samospoznaji…

…Ovo je jedan od tekstova iz e-časopisa Libertas Nova No.2!

Oglasi