…Mnogi me pitaju zašto svoje priče i anegdote gotovo uvijek ili barem često počinjem i završavam s tri točke, kao da one nemaju kraja. I mnogi koji tako misle su u pravu, jer mišljenja sam da koliko god čovjek pisao o nekoj temi, nikada ne može reći sve i dati konačan zaključak iz svih kutova gledanja. Zbog toga ponekada svoje priče završavam s tri točke, kako bi dao do znanja svakom čitaocu kako nijedna priča, a tako ni moja, nema pravog kraja.

A kad smo kod nedovršenih priča, ta fraza me uvijek podsjeti na meni omiljen film koji sam gledao još kao dijete. Radi se o dječjem filmu “Nedovršena priča” (u originalu The Neverending Story) koji govori o dječaku koji je prestao vjerovati u svoju maštu, prestao se nadati, sve dok jednog dana nije otvorio vrata koja vode u zemlju njegovih najvećih fantazija.

Link na gledanje filma: The Neverending Story (1984.)

film

Osim samog filma, jako mi se sviđa i tematska pjesma (soundtrack) istoimenog naziva koju izvodi poznati britanski pop pjevač iz 1980-ih, Limahl.

Link na slušanje pjesme: Limahl – The Neverending Story (1984.)

limahl

Kao ni priče, tako ni misli nemaju kraja. Jer kako bi sve o čemu pomislimo moglo biti ispričano u jednom dahu, kada nas još cijela vječnost prati, i potiče na nove avanture koje nas čekaju sa svitanjem svakog novog dana.

U konačnici se sve svodi na jedan zanimljiv zaključak (ali ne i jedini):

Sve na svijetu i u svemiru stvoreno je da traje zauvijek. Ništa nema kraja, čak ni samo vrijeme, koje poput beskonačne petlje stalno kruži našim sferama i potiče nas na nove uspjehe.

NAPOMENA: Ovo je jedan od tekstova iz e-časopisa Libertas Nova No.3!

Oglasi