…Štovani čitatelji, javljam vam se iz knjižnice grada Krapine, kako bih vas obavijestio da sam jučer prijepodne krenuo na dugačko pješačko putovanje prema Švedskoj, kako sam najavljivao i pisao u zadnjih nekoliko tjedana.

Pješačenje je počelo iz Zaprešića, te nakon obilaska Novih Dvora Jelačićevih, krenuo putem Krapine. Dan je bio izrazito vruć, cesta vrlo “zapaljiva”, a na kraju sam se jedva dovukao do mjesta Velika Ves.

Naime, kako sam se poduže zadržao kod jedne obitelji, mojih prezimenjaka u mjestu Luka (gdje sam dobio sok i nekoliko kuna; bez traženja), po mrklom mraku sam hodao cestom, te umjesto kroz Zabok (što bi bilo kraće i jednostavnije), odlučio do Krapine doći preko Krapinskih toplica, kroz gustu šumu i sve one zavoje i brda koja krase ovaj dio Lijepe naše.

Na kraju, oko 21 h počeo je jaki pljusak, pokisao sam do gole kože, ali sam nakon nekoliko minuta srećom naletio na obližnju natkrivenu željezničku postaju gdje sam se osušio, nešto malo pojeo, navukao vreću za spavanje i zaspao na klupi.

Danas sam, nakon ugodnog jutra s zaposlenicom HŽ-a koja me je ponudila čajem i pecivom ( a tamo sam napunio i mob), konačno došao do Krapine. Nakon kraćeg odmora, obilaska prekrasnog Parka Matice Hrvatske s prekrasnom šetnicom, raznim institucijama, a između ostalih i rodnom kućom Ljudevita Gaja, i razmjene ovo malo kuna u eure, krenuti ću još danas do Ptuja, što znači da ću već danas biti u Sloveniji. Budući nisam siguran da li ću moći pisati, moje rijetke fotografije s puta moći ćete povremeno naći na osobnom facebook profilu: http://www.facebook.com/ianus.christius

A ovo su neke fotke s puta:

novidvori

 

jelačić dvoac
Dvorac Jelačićevih
kapelica
Kapelica u Novim Dvorima
mauzolej
Ispred mauzoleja obitelji Jelačić
medvednica
Pogled na Medvednicu sa zagorske strane, iz Kupljenova
tuđman
Rodna kuća Franje Tuđmana, Veliko Trgovišće
krapina
Pogled na Krapinu i crkvu Sv. Nikole

Nadam se da ću preživjeti ostatak putovanja!

Do čitanja!

Oglasi