…Nakon sest dana pjesacenja, i predjenih cca 180 km, danas sam stigao u Austriju, u gradic Leibnitz,  na jugu Stajerske (dom mnogih poduzeca poput Erste banke). Dosadasnje putovanje je bilo iznimno tesko, przilo me sunce, propuhao me vjetar, dva puta sam gadno pokisnuo (kod Krapine i jucer u Mariboru (bilo je jako nevrijeme praceno tucom, cak su i pucale fasade i stakla u gradu, i mislim da je nesto puklo pokraj Ljudskog vrta, stadiona NK Maribor)), u par navrata zbog lose ishrane i nedostatka novca imao sam i vecih problema s crijevima i probavom itd.

Ukratko, bilo je zanimljivo iskustvo 😉

Zurim se da nekaj napisem, jer za pola sata se zatvara knjiznica ovdje u Leibnitzu. Navecer cu malo obici mjesto, a sutra ujutro se besplatno okupati (napokon) u obliznejm jezeru. Inace, Austrijanci su daleko “hladniji” i manje komunikativni od Slovenaca i nas, a najveci je problem sto slabo govore engleski, a njemacki tako “brste” da veci dio recenice ne shvatim. Ali se vidi da su radisni ljudi i da postuju svakog covjeka, a posebno radnika. Vec su mi ovdje u Leibnitzu, gradu vina i konja, rekli da ovdje ima dosta posla, i da mi je najveca sansa ako zelim tu raditi, da probam u vecim gradovima poput Graza i Salzburga, do kojih cu tek doci.

Kao sto znate, sve fotke stavljam na svoj facebook profil facebook.com/ianus.christius, jer mi je lakse naci neko mjesto s besplatnim Wi Fi-jem i prebacivati fotke prek mobitela na facebook (wordpress ne mogu koristiti prek moba, ne znam zasto) nego koristiti internet u knjiznicama koji je obicno samo za clanove (ovo danas je iznimka).

NAPOMENA:

Fotka s naslovnice posta je skinuta s neta, nije moja!

Ispricavam se sto nema kvacica i crtica iznad slova u ovom postu, jer pisem na njemackoj tastaturi, a naravno oni nemaju neka nasa slova.

Pozzz i zazelite mi srecu da cim prije nadjem neki posao!

 

Oglasi