20728237_1998016017101809_7181950733466408085_n…Nakon osam dana pjesacenja od Zagreba, konacno sam stigao u centar Donje Stajerske, u grad Graz. Jucer sam imao zanimljivi dan. Prvo sam se okupal u jezeru Sulm kod Leibnitza, da bi navecer stigao na ludu festu u malom mjestu Wildonu, otprilike na pola puta od Leibnitza do Graza. Bio sam u jednom kaficu, pio caj, a ekipa je pjevala i plesala, muzika super, malo domaca austrijska, malo internacionalna. Kasnije su me jos castili orandzadom, nekim keksima i pecivima. Noci su ovdje u Austriji jako hladne, pa se bas nisam dobro naspaval zadnje dvije noci. Danas su me opet castili, u Kent Pizzeriji i Kebab restoranu u Kalsdorfu. Kad je vlasnik cul otkud dolazim, i to pjeske i bez love, castil me velikom mjesanom pizzom (i fakat je bila ogromna, jos imam pola u torbi), ledenim cajem i lizalicama sto bi me kostalo oko 12 eura. A koliko su Austrijanci kulturni i disciplinirani, vidio sam danas kad sam putem do Graza vidio mnoge visece vrecice s dnevnim novinama. U kasicu ubacite kovanice i onda si uzmete primjerak novina. A i ne morate platiti, jer je vrecica otvorena. Ja sam reda radi ubacil 2o centa umjesto 1,2 eura za jedne novine, da ih kasnije listam i ucim njemacki. Da je tako nesto kod nas, svi bi uzimali novine, a rijetki bi ih placali. Sad pisem ovaj post u Turistickom centru u Grazu na njihovom IPhone-u. Sutra ujutro idem do njihove burze da se raspitam za poslove. Dobio sam vec neke dobre savjete putem o tome koje firme traze radnike. Pozelite mi srecu!

Tschuss und alles gut!

Oglasi